tisdag 5 maj 2009

Snart tävling

Det har hänt en del. Först slutade min nya pulsklocka http://www.polarpuls.com/sv/produkter/lopning_multisport/RS800CX fungera under ett paddelpass (inköpt i januari). Jag lämnade in den för batteribyte men det slutade med att jag fick en helt ny istället. Trevligt tyckte jag!
Helgen som gick var jag i Malmö på svenska kanotförbundets kurs "Lekande kanot" vilken var väldigt bra. Mycket teknik och grundträning. Vid sista träningspasset tryckte jag dock sönder mitt fotstöd. (är tekniken för bra :) ?). Jag har inte hunnit laga det ännu men jag måste göra det snarast för att på lördag är det tävling. Då åkar jag till Ängelholm för att paddla RönneåRännet.
Jag har till och med gjort ett ganska avancerat träningsprogram, men tiden och andra förpliktelser har gjort att jag inte kunnat träna så mycket som jag vill. Vi får se hur det går.
Jag var med förra året och körde då K2 med Thomas Olsson och då vann vi.

Inga kommentarer: